Dat de Zonnebloem ook jongere zieken en gehandicapten veel te bieden heeft, is niet bij iedereen bekend. Reden genoeg om alle jongerenactiviteiten te bundelen onder een nieuwe merknaam: Zonnebloem LinQ. Compleet met hippe ‘look’ en speciale website die, als het aan de Zonnebloem ligt, snel uitgroeit tot een populaire, interactieve ontmoetingsplaats voor mensen tussen 18 en 45 jaar. Met een druk bezocht ‘Zonnebloem LinQ goes live Event’ in het trendy Amsterdamse hotel Arena, gaat op 7 september 2006 www.zonnebloemlinq.nl de lucht in. De nieuwe jongerenwebsite komt niet uit de lucht vallen. Verspreid over Nederland zijn al zo’n 30 jongerenwerkgroepen van de Zonnebloem actief. Ze organiseren activiteiten als zeil- en trike-toertochten, avondjes naar de kroeg of bioscoop, een terrasje pikken, bezoek aan een pretpark of concert. Gehandicapt fotomodel Roos Prommenschenckel wordt de ambassadeur van LinQ.