Bedankje boottochten

REGIONALE BOOTTOCHTEN 2021.

Wat zijn we dankbaar dat de boottochten dit jaar weer mochten!
Maar het waren dit keer wel boottochten met een uitdaging. Ten eerste, konden de boottochten wel doorgaan en zo ja, wanneer was dan de beste periode? Toch de knoop doorgehakt en de boottocht gepland in oktober. We wisten toen nog niet of de anderhalve meter van kracht bleef en of we met een beperkt aantal mensen moesten varen.
Op een gegeven moment bleek dat de verkeerssituatie bij de aanlegkade anders was. Zo konden we niet terecht bij onze oude opstapplek, maar een stukje verderop. En auto’s en busjes konden niet bij de boot komen. Na een hoop geregel kregen we vier toegewezen parkeerplaatsen die tijdens de hele activiteit voor ons gereserveerd werden. Ook werd er afgesproken dat de taxibusjes ’s middags allemaal op de Burcht konden wachten en dan één voor één opgeroepen zouden worden. Maar dit betekende wel dat we voor iedere dag extra vrijwilligers nodig hadden, zowel ’s morgens als ’s middags om de mensen naar de busjes te helpen. Mails gestuurd naar de afdelingen en gelukkig kregen we veel hulp aangeboden!
Eind september bleek dat we van de meeste Corona maatregelen af waren, maar dat we wel moesten werken met de QR code. Daar een brief voor opgesteld en naar alle afdelingen gestuurd om naar de gasten te sturen.

Toen waren dan eindelijk de boottochten en gelukkig kunnen we terugkijken op vijf hele mooie dagen. We hebben mooie en goede reacties ontvangen, voor veel mensen was het weer het eerste uitje. Daar doen we het toch voor en dan vallen eigenlijk alle hectische, drukke voorbereidingen weg!
We willen natuurlijk alle vrijwilligers die mee waren met de boottochten hartelijk danken, zonder jullie zijn we niks. Ook alle extra vrijwilligers die iedere dag nodig waren om buiten te helpen, hartelijk dank!

Dan heel veel extra dank naar:
Ronny, Carolina en Franc, voor de hele organisatie van de boottochten met inderdaad een paar flinke obstakels, maar het is gelukt!
Angelina, die spontaan aanbood om iedere ochtend en middag aanwezig te zijn en twee dagen heeft meegevaren, om in te springen waar nodig!
Jolanda en Natasja voor het organiseren van het AOV vervoer, dit jaar met heel veel reserveringsformulieren, afzeggingen, wijzigingen en zeker honderden mails!
Peter Verbeek van de Biosgroep, die er iedere ochtend en middag was om alle busjes op te vangen, ook de busjes van WTC, en met alle geduld van de wereld iedereen een busje in kreeg!
De Biosgroep en WTC voor het uitvoeren van dit grote aantal AOV vervoer, iedere dag was iedereen op tijd aanwezig!
De kapitein en bemanning van rederij Celjo voor de fantastische service en verzorging aan boord.

Tot volgend jaar allemaal!
Zonnebloem logo

De uitslag van de Zonnebloem loterij is bekend.

Kijk snel of je in de prijzen bent gevallen!

Naar de uitslag

Angelina de Keijzer

contactformulier

Contact & Aanmelden

Heb jij een lichamelijke beperking en wil je deelnemen aan onze activiteiten of wil je je aanmelden als vrijwilliger bij de afdeling?

Specialiteiten

  • Uit eten/terrasje pakken
  • Kunst en cultuur
  • Winkelen
  • Buitenactiviteiten
  • Bezoekwerk